Resumillo inici ruta pionera

Primer de tot dir que vam tenir problemes tècnics i lo de continuació s’havia de penjar fa 2 dies. Dit això, enjoy it!!!
El dia 15 de juliol, vam quedar tots els pios als Maristes perquè havíem de repassar les motxilles de ruta, és a dir, el pes, el menjar… Llavors, quan ja vam acabar al cap d’una horeta més o menys, vam tornar cap a casa per anar a dinar i tornar a les 5 de la tarda als Maristes altre cop per ja marxar. Un cop tots estàvem a l’escola a la tarda, vam carregar motxilles al bus i vam començar el tragecte cap a Galicia, exactament a Piedrefita de O Cebreiro. Després de 14 hores de viatge intentant “dormir” que era impossible a causa de l’aire condicionat, de 3 miniparades per estirar cames i sopar, i de dues pelis que no en vam acabar cap de les dues, vam arribar a Galicia a les 7 del matí, vam esmorzar i a continuació vam començar la caminada cap a Triacastela. Amb molts mals d’esquena i de peus, molta calor i son, vam arribar al cap d’unes 5 hores a Triacastela, ja havíem recorregut 28km. En arribar al poble, en Ferransu va anar a mirar si hi havien places a l’alberg, però per mala sort no. Tot seguit, vam pensar una miqueta què podríem fer i on anar per dormir, i l’ Àlvaro va anar a l’ajuntament del poble a mirar s’hi hi havia algun pavelló a prop, i si, després de dinar a un prat espaguettis a la carbonara i frankfurts, vam anar al pavelló on ens vam dutxar, vam sopar arròs a la cubana i cap a quarts d’onze, vam anar a dormir sota uns matalassos super còmodes.
Avui dia 17 de juliol, ens hem aixecat a les 5:30 del matí, hem esmorzat galetes i pa amb nutella i un got de llet, i al cap d’una hora hem començat la caminada de Triacastela a Sarria, hem fet uns 21 km. A posteriori, hem arribat a un alberg intentant trobar lloc però no, total que hem anat a un altre pavelló (aquest cop sense matalassos) i hem dinat purè i llom. Ara estem al pavelló descansant en unes esterilles preparats per dutxar-nos i anar al super, sopar i a dormir.